نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4515
-
الف
+

«مریم امیرجلالی» : زنده یاد «احمد پور مخبر» بی آزار و بی حاشیه بود

«مریم امیر جلالی» از زنده یاد «احمد پورمخبر» به حیث انسانی همراه و دوست داشتنی‌، بی‌آزار و بی‌حاشیه یاد کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم امیر جلالی» بازیگر سریال «ترش و شیرین» در یک گفت و گو از زنده یاد «احمد پورمخبر» به حیث انسانی همراه و دوست داشتنی‌، بی‌آزار و بی‌حاشیه یاد کرد.  

«مریم امیرجلالی» که در دو سریال «متهم گریخت» و «ترش شیرین» با مرحوم پور مخبر همکاری داشت در پیوند با تجربه کار و شخصیت وی گفت: تجربه اولین کار مشترک در سریال متهم گریخت اینطور بود که مرحوم پورمخبر آن روز همراه پسرش برای تست بازیگری آمده بود و عطاران پس از تست بازیگری او را انتخاب کرده و ما در کنار هم کار کردیم.

وی ادامه داد: آن مدتی که در سریال ترش و شیرین در کنار او کار کردم، بسیار نازنین، همراه و دوست داشتنی‌ بود؛ روحش شاد چرا که آدمی بی‌آزار و بی‌حاشیه بود و کاری به کار کسی نداشت.

بازیگر سریال متهم گریخت افزود: وی مقداری به دلیل کهولت سن، در گفتن دیالوگ مشکل داشت و او را همراهی می‌کردیم، سریال ترش و شیرین در کنار او سریالی خاطره‌انگیز و دوست داشتنی شد. 

وی خاطرنشان کرد: مرگ جزئی از زندگی است و دیر یا زود به سراغ همه خواهد آمد. کسی از فردایش خبر ندارد، مگر کسی فکر می کرد «سیروس گرجستانی» را آن هم در شرایطی که بر سر کار مصروف فعالیت بود، آن گونه از دست بدهیم که به فاصله یک روز، حالش بد شد و درگذشت.

ایرنا به نقل از امیر جلالی نوشت:اگر زنده یاد گرجستانی هم زنده بود حتما حرف‌هایی برای گفتن درباره این بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون داشت، چراکه او هم خاطراتی را با مرحوم پورمخبر در سریال متهم گریخت داشت.

«احمد پورمخبر» روز دوشنبه 30 سرطان(تیر) بر اثر سکته مغزی درگذشت.

احمد پور مخبر زاده ١٣١٨ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران بود.

وی در فلمهایی چون «زن‌ها فرشته‌اند» (1386)، «خروس جنگی» (1386)، «توفیق اجباری» (1386)، «دردسر بزرگ» (1389) و «اخراجی‌ها 3» (1389) ایفای نقش کرده بود.

همچنین سریال های «ترش و شیرین» (1385)، «بزنگاه» (1387) و «راه در رو» (1390) نیز در کارنامه‌ی هنری او دیده می‌شود.

در پیوند با این خبر بخوانید: 

«احمد پورمخبر» درگذشت

سکانسی از نقش آفرینی «احمد پورمخبر» در سریال «بزنگاه»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر